Banc real cu ardeleni

vineri, 24 decembrie 2010

Ocna Mures e un orasel nenorocos de norocos ce e. In judetul Alba, pentru cei la fel de stiutori de geografie ca mine.
De-aici s-a tot extras sare, galerii cica ar exista inca din vremea romanilor primului Traian. Zona bogata deci. Si daca stam sa ne gandim ca sarea s-a tot extras pana in prezent, zona nesecata de bogatie. Carevasazica in termeni contemporani oportunitati, somaj redus si alte aiureli economice.
Teoria frumoasa, practica insa e mai scobita. Ba chiar a fost scobita rau de tot, fiindca ieri o zona a orasului Ocna Mures s-a cam scufundat. Catinel si la lumina zilei, s-o admire toate camerele de filmare. Se pare ca peretii fostelor galerii de extractie a sarii s-au surpat si asa a ajuns sa se formeze un crater in centrul orasului Ocna Mures. Un crater in care s-a scufundat, intr-un interval de cateva secunde, un magazin Plus.
Imaginile sunt cel putin grotesc-captivante, ca sa nu zic socante ca nu-s la stirile teve aici.
Bun. Si-aici vine frumusetea din episodul asta.
Reporterita agata vreo trei localnici dintre cei care asista in direct la uite-l-nu-e al magazinului. Si bineinteles ca urmeaza fabuloasa intrebare a jurnalistilor - cum se simte omul cand e nasoala treaba.
Ca sa savurati din plin raspunsul dat de unul din martori va rog sa urmariti si filmarea, ca mie una daca eram prin zona mi se cam muiau picioarele, iara daca locuiam in zona ma cam lovea leuca.
"Cum va simtiti vazind cum s-a scufundat magazinul? Sunteti panicat?"
"No, panicat nu sunt. Sunt un pic emotionat."

Unul din momentele de ardelenism in simtirea lui cea mai autentica.
Cum sa nu ador eu oameni de-astia?
De fapt, cam asta le doresc tuturor, daca tot e vremea urarilor acum, sa exersam cu totii ardeleanul din noi : sa fim un pic emotionati la necazuri si mult mai ioiii la bucurii!
http://videonews.antena3.ro/action/viewvideo/65852/Imagini-de-la-prabusirea-supermaketului-de-la-Ocna-Mures/

1 comentarii:

DoarATAT spunea...

Bună Ziua ! ~ Doamnei Mihaeladm ! (Blog en miettes)
~
V-am "văzut" articolul din 100 Ro, am văzut şi filmuleţul de la acest articol (de aici). Acum "socializez" comentând.
Dacă nu vă deranjează, vă includ în "traseu", unul din "ele". Ideea mi-a venit recent, citind (şi comentând) la ... prieteni (până la proba contrarie) precum Flavius Obeadă, Cristian Lisandru. Deoarece aţi "apărut" în acest moment de ... stabilire (personală) a unor vizite obligatorii, gen traseu. Cred că voi avea 4~7 astfel de trasee, cu 4~7 Bloggeri/traseu pe care SĂ-I SUPORT şi care SĂ MĂ SUPORTE.
Datorită unei "probleme" vechi, din perioada când am fost clonat, ieri MI-AM ÎNCHIS comentariile COMPLET (exceptând ... o portiţă, pentru cei care ŢIN MUSAI ... să-mi zică ceva).
Nu vreau să deranjez pe nimeni. În momentul când vă deranjez, vă rog să-mi spuneţi, aici ... la dvs pe Blog, după vreun coment de al meu ... ŞI EU MĂ RETRAG ! S-ar putea, totuşi, o perioadă de timp DUPĂ retragere, citind, din "obişnuinţă", din când în când la dvs., să comentez ... LA MINE, anumite "zone" din articolele dvs.
Deocamdată DoarATAT.
~
Vă doresc:
SĂRBĂTORI FERICITE !
La Mulţi Ani ! Cu Sănătate, Iubire, ARMONIE, alături de cei dragi !
*** acelaşi GÂND BUN ! şi cititorilor dvs. ! ***
~
Cornelius, :)
PS: ... diacritice ! Uşor de utilizat şi chiar ajută ... la corectare ! ... (Atenţie! Introduceţi "bucăţi" de maxim 1000 semne ! Atenţie să nu ştergeţi ... din greşeală !)
Vă recomand să vă introduceţi pseudonimul ales, ca ETICHETĂ, în 100 Ro. Veţi regăsi mai uşor, TOATE articolele dvs. din acest MEGA Blog ! (eu, ACOLO sunt DoarATAT ! Din păcate, trebuie să-mi CAUT toate articolele ... împrăştiate, pentru a le introduce "eticheta")~,

Trimiteți un comentariu