Cum sa faci un cadou dintr-o fotografie

vineri, 3 decembrie 2010

Orice cadou e o surpriza inainte de a-l deschide. Vorbesc in axiome chioare acum. Dar am un motiv, fiindca cineva a reusit sa-mi ofere un cadou care sa ramana o supriza chiar si dupa ce l-am deschis.

Cadoul consta in cele doua imagini de mai jos, ca o prelungire a celui primit la mijlocul lunii trecute. 

Prima imagine ma reprezinta, sau mi-ar placea mie sa cred ca ma reprezinta, iar cu prima ocazie am sa si mal-tratez un pic limba franceza, drept demonstatie. 

A doua imagine in schimb e un limbaj secret, nu vi-l pot spune, dar evident il cunoaste omul cu cadourile inedite. Frumusetea coincidentelor face sa fie un limbaj secret cu dublu-sens, si de la el catre mine si de la mine catre el.

Anul trecut imi ofeream singura un cadou mult ravnit, un portret, prilejuit, culmea, de Turnul Eiffel. Asta spune totul despre cat imi plac imaginile! 

Blog en miettes



Blog en miettes

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu