Paradoxala de mine

vineri, 4 martie 2011

Mi-e tare ciuda !
Dintotdeauna mi-ar fi placut sa am o voce mai voalata, mai misterioasa, ceva a la Amy Winehouse.
De trei saptamani trec printr-un proces de raguseala mergand pana la afonie.
Si-am crezut ca, in sfarsit, e sansa mea in dobandirea unei voci de betive...
Dar daca nu e sa fie atunci nu e si gata ! Fiindca in loc de vocea dubioasa pe care mi-o doream m-am ales cu o voce subtiata, ceva de papagalita extaziata.

In plus, de 3 weekend-uri deja n-am mai iesit din casa, si tot din pricina racelii. Cand zisesem eu ca iarna hibernez nu stiu cata lume m-a crezut.
Carevasazica, eu iarna nu prea ies nicaieri, pur si simplu astept primavara si caldurica.
Prin urmare solicit sa mi se calculeze jumatate din varsta pe care o am, ca eu propriu-zis nu sunt alive and kicking decat juma de an, cand incerc sa profit de tot.
Acu' astept sa ma lamureasca si pe mine cineva unde sa adresez cererea asta, ca la mine un an sa fie calculat doar ca 6 luni !

No, hai ca va las cu un canticel senzualo-deprimat. Si mai sper sa va bucurati si voi de el! http://www.youtube.com/watch?v=w1evzhSast8

5 comentarii:

Dragos Irimia spunea...

Eu sunt APROAPE racit de vreo 3 luni de zile. Dar pintr-o minune nu am trecut la stadiul de "racit". :D Probabil voi raci la vara, ca de obicei :)

Lillee spunea...

Insanatosire grabnica.
Papagalita extaziata - criminal, am ras zdravan!

brighty spunea...

Gesundheit liebe Michaela! :D Probabil ca trebe sa racesti asa... mai nemteste, carevasazica, pentru a putea "prinde" o voce d-aia mai guturala, cum au ei (ele) :))

Data viitoare (era sa zic "aviara"... ptiuuu!! puschea!!! LOL) ai grija cum racesti, pe ce limba, adica!... :D Numa' ai grija sa nu o dai pe indiana, chineza sau coreeana, ca iese fix pe dos de cum iti doresti :)))

Mihaeladm spunea...

@ Brighty
:)) Danke, Herr Ionut. Sa stii ca dupa criteriile astea lingvistice e drept ca acum am racit in coreeana, insa de orice ma feresc in nemteste - de la munca pana la raceli. :)
Numai pentru muzica le sunt recunoscatoare.

Mihaeladm spunea...

@ Lillee si Dragos - multumesc pentru urari !
Dragos, vad ca tu actualizezi zicalele - Sa Racesti ca omul aproape sanatos vara si sa fii aproape racit iarna ! :)

Trimiteți un comentariu