Uite cum poti parea centrul universului meu

miercuri, 22 iunie 2011

Nu ştiu voi cum sunteţi, dar eu când am căderi de calciu tremur din toate lipsele de dotări.

Nu ştiu nici dacă este vizibil sau nu, mie mi se pare că poate fi test de miopie, atât de rău îmi resimt propriul tremurat.

Ei, azi de dimineaţă m-am trezit cu o nouă ediţie de cădere de calciu şi cu o promoţie nouă de paloare naturală.

Prin urmare mă hlizeam cum ar fi fost să-mi dau vreo întâlnire în seara asta, iar persoana cu pricina să gândească, firesc, că mă emoţionează teribil prezenţa sa. O adevărată declaraţie involuntară din partea mea !

2 comentarii:

Lillee spunea...

Asta chiar e tare, dar uite ca mi-ai dat de gandit. Si eu am caderi de calciu destul de frecvente. Am tinut tratament, chestii, trestii... degeaba. Calcemia imi este sub limita. Poate d-aia se crede sotul meu superman... o zice ca palesc in fata lui :))

Mihaeladm spunea...

Lillee, sa stii ca si eu iau calciu din cutie. Dar daca avem noi fixurile noastre sa parem asa, tremuratoare ... degeaba se intrec firmele in vitamine noi! :))

Trimiteți un comentariu