Mi-ar placea mie sa existe asa ceva in orasul meu

marți, 12 iulie 2011

Constat că suntem mulţi ploieşteni, hai prahoveni, de care s-a lipit Turul Franţei.
Mă gândeam şi eu aşa cum mi-ar plăcea mie să existe un bar cu profil sportiv în oraş, adică pur şi simplu un locşor cu un teve deschis numai pe Eurosport şi unde iubitorii de sporturi şi goliri de pahare din oraş să aibă unde să-şi susţină favoriţii.

Uite, de pildă o etapă importantă din Le Tour, că tot se apropie munţii, nu am putea-o vedea împreună într-un bar?
Unde eu să plâng după Vinokourov, alţii să strângă din dinţi pentru Contador, alţii să pulseze pentru starea lanţului de la bicicleta lui Andy ...

Există oare posibilitatea asta?
Nu doar barul adică.
Ci şi posibilitatea de a închega o mini-comunitate în care fiecare să îşi susţină civilizat preferatul?

Very Important Later Edit :
Waven a preluat iniţiativa, a alcătuit grila condiţiilor de participare şi a găsit un bar în Ploieşti unde să ne susţinem examenul de pasionaţi de Tour.
Ba chiar a plusat cu o frumuseţe de idee : să urmărim cu toţii împreună fix etapa de mâine, 14 Iulie. Adică de ziua Franţei.
Criteriile pe baza cărora vom fi admişi la bar le găsiţi direct la el, unde trebuie să vă şi înscrieţi de vreţi să participaţi.
Şi-acum gata, pregătire pentru cycling-blog-(drinking)-meet!

10 comentarii:

Lillee spunea...

Da' tu chiar esti pasionata, nu gluma. :)

Unknown spunea...

Facem un #ciclismblogmeet la etapa de joi de ziua Franței? La Doroftei cu siguranță găsim un TV să-l dăm pe Eurosport? Te bagi?

Mihaeladm spunea...

:) Waven, daca tu zici ca se poate privi teve-ul la Doroftei (sau in alt barulet din Ploiesti)eu vin.

Unknown spunea...

Dau alarma pe twitter și revin cu detalii aici sau pe mail. Fii pregătită :)

Mihaeladm spunea...

Waven, am confirmat in avans participarea. :)Ramane sa stabilesti tu detaliile.

Dragos Irimia spunea...

Eu ma bag :)

waven spunea...

http://www.waven.ro/2011/07/13/ciclismblogmeet-la-ploiesti/

Mihaeladm spunea...

Lillee, principalul e ca nu sunt singura pasionata, uite ca se confirma prin editarea de ultim moment a postarii. :)

Mihaeladm spunea...

Dragoş, macar de ar avea si restul atitudinea asta !!

Mihaeladm spunea...

Waven, am alaturat deja completarea de rigoare. :) Multumesc pentru raspunsul prompt !

Trimiteți un comentariu