Ploiesteni, o sa ne jucam sau o sa ne confruntam?

joi, 6 octombrie 2011

Un obicei de blogger, am aflat şi eu de când mă ocup cu chestiunea asta, este blog-meet-ul.
La noi prin Prahova însă, cumva întâlnirile astea nu devin memorabile.

Aşa încât au apărut şi alte variaţiuni pe tema întălnirilor.
Una din cele mai noi idei constă în organizarea unui soi de campionat de biliard între bloggerii prahoveni. Mai multe informaţii puteţi citi chiar la Bogdan Cojo , cel căruia îi aparţine iniţiativa.
Totuşi, vă pot spune că această chipurile competiţie va avea loc în data de 15 octombrie, începând cu orele 12, în Club Angel Ploieşti.

Din start vă spun că sunt adepta genului acesta de iniţiative şi că le prefer unor blog-meet clasice, din care nu cred să se închege vreodată ideea de apartenenţă la aceeaşi comunitate.

Trebuie totuşi să-l contrazic pe Cojo în ce priveşte viziunea despre adunarea-de-biliard.
El vorbeşte despre măsurarea forţelor, ba chiar conturează destul de serios ideea de competiţie, având în vedere faptul că a obţinut chiar şi o sponsorizare pentru premii.
Eu prefer să o privesc ca pe o ocazie de a ne simţi bine, de a râde relaxaţi (cel puţin eu una am să mă constitui într-un motiv de amuzament, atât mi-e potenţialul în ale biliardului).
În general nu mă prea mă iau eu în serios în nici un domeniu.


Deci bloggeri prahoveni, că sunteţi pricepuţi la sportul ăsta sau că vreţi să vă relaxaţi, poftiţi mai întăi de citiţi la Bogdan Cojo cum vă puteţi înscrie şi-apoi ... succes !

4 comentarii:

Dragos Irimia spunea...

Asa e, sa ne simtem bine :)

Aliceee Traveler spunea...

pacat ca nu sunt din Prahova, mi-ar fi placut sa particip si eu la un blog meet :)

Bogdan spunea...

"blogmeet"-ul acesta nu este doar pentru Prahova/Ploieşti! Orice blogger poate participa!

Blog spunea...

tre sa facem mai des astea!

Trimiteți un comentariu