Dansezi un blues, iubi?

luni, 20 februarie 2012

Îmi place mie să dansez, da' nu blues. Că blues nici nu ştiu să dansez.
Deşi se dansa la greu pe vremea copilăriei mele - aşa te apropiai de fata care îţi plăcea, invitând-o la un blues.

Mi-am amintit de chestia asta tot auzind o reclamă difuzată de Wylfm unui club pe nume Opium.
N-am fost niciodată în clubul cu pricina, nu-mi place nici localizarea sa şi nici denumirea (pentru mine ar fi mai potrivit un loc numit, să zicem, 'Înc-o duşcă').
Şi oamenii ăştia se tot laudă ceva de genul joi - latino, vineri - karaoke, sâmbătă - chill out , dar duminică ... avem seară de blues.

Tare mă munceşte curiozitatea ce or înţelege oamenii ăia prin 'seara de blues'.
Cântă deci B.B. King ? Să cred eu că sunt ploieştenii dedaţi la aşa muzici ?

Sau oare, nostalgici după vremurile de altă dată, oamenii de la clubul ăsta difuzează muzici pentru exersarea simţurilor tactile sub denumirea -total improprie- de blues?

N-am nimic contra simţului tactil exersat pe muzici lente sub lumini discrete, dar mă bufneşte râsul când astea-s folosite ca 'tactici' (sic!) de agăţat. Rezultă astfel scene de-un romantism nestăvilit şi replici gen 'pune băi şi-un blues!' (s-o invit pe Maricica la dans, că sunt prea nătărău să mă apropii de ea altfel).

'blues'-ul în viziunea lui Gheorghiţă : (îmi place mult slow-ul ăsta, nu cumva să se înţeleagă altceva)


şi blues-ul adevărat, de la mama lui de muzică neagră : (bijuteria asta de cântec am auzit-o prima oară la Wylfm)

Dacă a ajuns cineva pe la Opium poate îmi spune şi mie care dintre cele două genuri de muzică e difuzat duminică seara.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu