Cel care pretinde ca stie totul ...

vineri, 16 martie 2012

Am avut această discuţie cu mai multe persoane de-a lungul timpului, dar în ultima vreme polemica asta a tot revenit.
Dacă eşti profesor într-un anumit domeniu nu înseamnă că eşti Dumnezeul cunoştinţelor din acel domeniu.
Nici măcar dacă eşti doctor într-un anume câmp al cunoaşterii.

Atunci când pretinzi că ştii totul, deci implicit nu mai ai ce învăţa, în momentul ăla mie mi-e clar că fie eşti mincinos, fie eşti un infatuat imbecil.

Astăzi citeam şi eu ceva şi dau peste cuvântul alunar, sinonim chipurile cu pâş.
M-am amuzat eu un pic de termenii ăştia şi-apoi am pus mâna pe dex :

cuvântul alunar chiar există, se pare că desemnează
fie un vânzător de alune, hihihi, o adevărată specializare în arta comerţului, nu glumă,
fie o pasăre de munte numită şi gaiţă de munte.

Prin urmare astăzi mi-am confirmat încă o dată cât de deşteaptă sunt prin faptul că recunosc că dispun de cunoştinte limitate !
eh, câte feluri de vanităţi nu există pe lumea asta ...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu