Cum sa-mi organizez vacanta asta? O merit, serios.

vineri, 22 iunie 2012

Aş mai avea cam două săptămâni până la excursii, dar deja nu prea mă mai pot concentra (la altceva).
S-a acumulat oboseala şi fizică şi psihică. Plus dorul.
Aşa că mi-am căutat azi câteva destinaţii prin Ardeal.

Ideea e că sunt mari preţurile la cazări prin zona Sibiu şi Mureş, mamă-mamă !

Mă gândesc dacă o fi doar urmarea împroprietăririi prinţului Charles în 'zona sa natală din Ardeal', cum am auzit că relata un reporter pe Realitatea teve.
Dacă preţurile au crescut din pricina asta, atunci nu îmi mai place promovarea pe care ne-o face prinţul.

Dar poate nu-i vina lui şi preţurile or fi fost mereu mari în zonă şi-atunci e de la lăcomia ardelenilor.
N-am nimic cu ei, mi-s mai dragi decât muntenii. Dar din amintirile mele clujene ştiu că te ard la buzunar la fel de tare precum bucureştenii.

Da' io acum ce fac cu vacanţa mea prin zona Sighişoarei unde-s camere de 150 roni?

5 comentarii:

Zodrac spunea...

Daca vii in Ardeal, cu masina, sa nu ratezi Belis - Fantanele - Doda Pilii, daca-ti place muntele.

Pato Basil spunea...

Eu n-am idee n-am inceput sa vizitez tara inca, cand o sa o fac cred ca fac jurnal de calatorie :D online pe blog.

Ps- nu credeam ca esti deo seama cu mine ma gandeam ca esti mai sa zicem "matura" :D

Nice spunea...

Mihaela, de ce nu te orientezi spre o excursie in strainatate, cred ca te duce mai ieftin ca la noi. :D
Pato, aparentele sunt inselatoare. Oricum, Mihaela poate fi la a doua sau a treia facultate...

Anonim spunea...

Nice are dreptate..
Pana la urma ce ai decis?Pe unde mergi si cat stai? Totusi, poate ca pe net gasesti si pensiuni mai ieftine

Pato Basil spunea...

si pana la urma dezvaluie misterul :D?

Trimiteți un comentariu