Cum te poate imbogati Apocalipsa

miercuri, 13 iunie 2012

Astăzi mi-am făcut nervi (lucru rar la mine) când am realizat măgăria tuturor operatorilor de servicii, fie de telefonie, internet, teve.

Am primit mail că nu mi-am achitat factura Orange şi deci de azi îmi restricţionează apelurile.
Prima oară mi-am zis că nah, aşa merit dacă am uitat pur şi simplu de factură.
Dar pe urmă mi-am dat seama că abonamentele îs plătite cu o lună înainte, nu pe luna deja consumată.

Deci ei pe mine mă restricţionează fiindcă până pe data de 12 nu mi-am plătit abonamentul pentru luna în curs.
Parcă se zvonise că se va interzice plata în avans pentru servicii ! Fiindcă nu-i normal  astfel.

Şi-atunci, în starea mea de surescitare, mi-a venit ideea monstruoasă :
dacă pe data de 1 a lunii va veni Apocalipsa, toate companiile astea vor avea facturile achitate în avans.
Vă daţi seama? toată omenirea praf şi ţărână, dar conturile companiilor doldora de bani, plus cheltuieli zero. Asta da strategie de îmbogăţire murdară ! ...

p.s.  îs sinistră dacă-s nervoasă

2 comentarii:

Unknown spunea...

:)):)):)) Eu m-as gandi ca daca vine apocalipsa nici ele (companiile) nu ar mai avea ce face cu ei!... Oricum, stiu astia numa' sa ne pacaleasca:|

eduard spunea...

:)) Nu m-am gandit niciodata la asa ceva:)) Dar asa este:))

Trimiteți un comentariu