Ai grija ce-ti doresti sau dara din istorie

vineri, 6 iulie 2012

Eu, recunosc, am ţinut cu Emil Constantinescu şi cu Ciorbea, au fost ultimii doi politicieni cu care am ţinut. Îmi plac oamenii discreţi şi la locul lor, inclusiv în politică.
După cei doi m-am potolit să mai investesc speranţă în politicieni, de orice partid (temporar) ar fi.

Însă normal că o oarecare sensibilitate faţă de vechea mea aderenţă politică se mai resimte, chiar dacă surd, după atâţia ani şi dezamăgiri. Asta înseamnă că nu mă pot dezice de vechea mea simpatie pentru ţărănişti.

Prin urmare fireşte că m-a iritat declaraţia lui Băsescu despre Constatinescu, anume că omul 'n-a lăsat nici o dâră în istorie'. Şi că nu vrea să se spună acelaşi lucru despre mandatele sale.

Ei, uite că dorinţa i-a fost împlinită :
Băsescu va lăsa o dâră în istorie ! Primul preşedinte suspendat de două ori de către Parlament.
Cu mari şanse la marele premiu, suspendarea de către popor.

Privesc şi mă amuză veşnica ironie a istoriei :
s-a lăcomit Năstase să mărească mandatul de preşedinte de la 4 la 5 ani, convins că îi va reveni;
i-a revenit altuia, ca în proverb;
Năstase e acum la puşcărie şi se pare că o dată cu el s-a anulat şi legea pe care a dat-o -
dacă Băsescu va fi suspendat la referendum va rămâne doar cu 8 ani de mandat, fix câţi ar fi avut dacă n-ar fi intervenit Năstase.
Năstase parcă şi-ar fi luat legea cu el când a intrat la mititica.

1 comentarii:

Ana Maria S spunea...

Basescu a avut multe apucaturi stranii.De ziua Romaniei a facut acel gest de o marlanie fara margini cand a dat mana cu toti dar peste Constantinescu a sarit .Eu nu mai pot sa mai vorbesc despre acest personaj numit presedinte fie el si suspendat

Trimiteți un comentariu