Trucurile pentru racorire nu functioneaza

joi, 12 iulie 2012

Am pielea precum aracetul, cred că pot lipi orice de mine zilele astea. Desigur, mai puţin marea dragoste, care s-a dovedit a nu avea aderenţă la nici un lipici.

Revenind (digresiunile sunt vina caniculei) am încercat unul din remediile cu schepsis contra caniculei : alimentarea cu un lichid fierbinte.
La Pato îmi plăcuse un articol mai vechi unde povestea el cum a aplicat gândirea orientală şi-aşa a reuşit să se răcorească cu un ceai cald.

Ei, la mine rezultatul a fost un pic diferit.
Am sorbit câteva linguri de supă nu fierbinte, dar oricum, destul de caldă.
După am aşteptat să nu mai simt chiar aşa căldura din jurul meu.
E-adevărat, asta s-a şi întâmplat. Problema e că am ajuns să simt căldura în mine, cu senzaţia jenantă (inspirată de vreun sf prost) că am un pui de soare în stomac.

Asta înseamnă deci remediul oriental contra căldurii : să nu mai simţi căldura în jur, ci în tine?

La teve arătau un muncitor şi-l intervievau (cu speranţa că omul se va lamenta ca babele) cum rezistă pe căldurile de-acum. Omul, calm : 'am lucrat în Israel câţiva ani, aici nu mi se pare prea cald.'
Cred că aş fi dispusă acum să-ncerc şi metoda lui, după ce metoda lui Pato a dat greş la mine :
să stau câteva săptămâni în excursii prin Israel, poate la întoarcere România nu mai pare caniculară.

4 comentarii:

b.d. spunea...

Avea dreptate omul :)
Umiditatea extrem de ridicata face sa simti
cateva grade in plus.
Asta se simte pe litoral, in interiorul tarii
clima este mai uscata.
Dar cum majoritatea populatiei locuieste pe
litoral, se ''asuda'' din greu...
Si nu exista nici briza, ca pe litoralul romanesc.
Nu cunosc motivul, (nu sunt meteorolog);), dar posibil explicatia este in pozitia tarii.
Aici soarele apune in mare, invers ca in Romania
unde soarele rasare din mare.
Chiar sunt curioasa, stie cineva daca briza este
influentata de pozitia est-vest ?

Sa mai adaog la asta si faptul ca aprox. jumatate de an nu cade o picatura de ploaie ?

Nice spunea...

:)) Inca un articol absolut delicios. :D Si eu am incercat infailibila metoda orientala, si a avut exact acelasi efect ca si asupra ta. Intr-o zi, rapusa de canicula, am baut doua cani mari de ceai fierbinte...dezastru total!
E cazul sa ne luam talpasita spre tari...mult mai calde. :P Ca sa avem de unde reveni! :D

Mihaeladm spunea...

B.D. , am si eu multe intrebari din astea meteorologice la care n-a putut sa-mi raspunda o prietena studenta la geografie. Asa incat am preferat sa le consider 'din miracolele naturii'.
Insa despre lipsa de ploaie din Israel, daaa, e unul din motivele pentru care multi admira tara asta, ma rog, nu tara, ci oamenii : sa reusesti sa organizezi o agricultura pe un pamant atat de arid ! Comparatia cu Romania e un subiect dureros, desigur. Aici s-au furat tevile de la irigat si ramane atata pamant bun nelucrat ...
Din punctul asta, al raportului clima- agricultura, Israel pare o minune.

Mihaeladm spunea...

Nice, multumesc pentru aprecieri. Cat despre modalitatile de a ne racori ... :)) cred ca noi doua e bine sa ramanem la chestii mai tradiotionale, gen inghetate si apa rece.

Trimiteți un comentariu