Achitarea de datorie

sâmbătă, 18 august 2012

Cu memoria încă stau bine, cu execuţia mai prost.

Kadia mi-a adresat un set de 11 întrebări, le răspund cam după o lună, din varii motive care se întind de la vacanţa mea până la vacanţa pc-ului meu.

1. Care este cea mai veche amintire pe care o aveţi?
Prefer să n-o povestesc, nu-i tocmai veselă.

2. Primeşti ca premiu o invitaţie la cină cu un scriitor contemporan. Pe cine aţi alege şi de ce?
Am să aleg dintre scriitorii străini : Amos Oz pentru că este un povestitor minunat sau Paul Auster pentru că are nişte ochi care mă fascinează.
Dar cred că i-aş lăsa pe amândoi cu paharele în mână dacă m-ar invita Radu Beligan la masa lui. (am ieşit din subiect, dar imaginaţia mea n-are stavile când e vorba de cine.)

3. O slujbă cu orar fix şi venit constant sau o slujbă cu orar neprevăzut, riscuri mari dar bănoasă?
Cea cu orar fix. Oricum n-am noroc la slujbe bănoase, de ce să mă mai aleg şi cu riscuri mari?

4. Dacă v-aţi întoarce la 18 ani aţi alege acelaţi drum în viaţă?
Hmmm ... tare interesantă întrebare, e chiar potrivită pentru mine, ... dar chiar nu ştiu.
N-ar trebui să mai aleg acelaşi lucru, dar cumva cred că lucrurile nu se puteau întâmpla decât aşa cum s-au întâmplat şi că trebuia să parcurg drumul ăsta ocolit.

5.  Care credeţi că a fost cea mai proastă decizie din viaţa voastră şi cum aţi schimba-o?
Răspunsul e legat de întrebarea de mai sus în cazul meu.

6. Între un concert şi o seară într-un apartament de hotel de 5 stele?
Simplu : concertul şi apoi un party în vreun club unde să dansez până în zori.
Pentru că tot ceea ce înseamnă 5 stele pentru mine e plictiseală majoră pe bani mulţi. 4 pereţi am şi acasă, le pot lipi eu 50 de stele.

7. Ideea din filmul Indecent Proposal cu Demi Moore şi Robert Redford, aţi accepta?
Nu, dar aş dori ca soţul meu să fie Robert Redfort şi nu Woody Harrelson.
La drept vorbind, n-aş accepta în primul rând să fiu soţia unui antipatic cu muşchi precum Harrelson.

8. Partenerul de vis este ambiţios sau blând?
Aici nu înţeleg exact opoziţia, am să o transform între uşor 'agresiv' sau 'blând'.
Păi dacă-i de vis nu e nici brută, dar nici căţeluş. E pur şi simplu stăpân pe el, gândirea şi reacţiile lui.

9. Defectul uman ce mă deranjează cel mai mult.
Ipocrizia, pentru că-s genul care preferă să dea cu bâta-n baltă dar să spună ce gândeşte decât să o dea cotită după 3 cireşi. Nu suport să nu ştiu cu cine am de-a face : dacă eşti mârlan fii mârlan, dacă eşti rea fii rea, dar s-o ştiu şi eu şi poate am să ţin la tine oricum, doar să ştiu ce fel de om eşti.

10. Bloc sau casă? Motivaţi alegerea.
Hmm ... momentan aş prefera o colibă în vârf de deal, să-i văd de sus, dar de departe pe toţi.

11. Care este ultima carte citită care v-a plăcut?
Ha! Îs trei la număr deja, toate trei în serie, am avut noroc. Am de gând să scriu şi pe-aici despre ele.

Să ne găsim cu bine deci, avem ce citi şi-avem la ce 'ideali' să visăm !

5 comentarii:

Lorena spunea...

Eu nu ma simt decloc impacata cand sunt datoare la cineva ma simt asa de eliberata atunci cand m-am achitat ma simt atat de bine...

Nice spunea...

Partenerul de vis este ambiţios sau blând?

Haha, eu prin bland inteleg in acest context mototol. :))

vienela spunea...

Credeam ca s-a terminat cu leapsa asta... :))
Dar faptul ca ai dat raspunsuri interesante te iarta de pacate. :))
Sunt surprinsa de alegerea lui Radu Beligan, poate si pentru ca nu te cunosc prea bine.

Unknown spunea...

chiar interesante raspunsurile ;) Si nu-ti face griji pentru intarziere, eu mai am inca vreo 2 ce-si asteapta randul pentru ca am promis sa le fac. Mi-a placut enorm parerea ta despre Harrelson :)

firma de constructii spunea...

Foarte scurt, sincera si la obiect! E de apreciat, pentru ca nu mai sunt multi/multe ca tine. Nu am inteles-o pe aia cu " poate am sa tin la tine oricum", poate ca te gandesti ca ai aprecia ca a fost sincer/a?

Trimiteți un comentariu