Nu ma intrerupe in exercitiul functiunii. Dar raspunde-mi!

sâmbătă, 18 august 2012

Da, ştiu, bărbat sau femeie, fiecare din noi are cel puţin câte o dambla. Numai că unii se cred mai perfecţi (!) decât TGV-ul şi nu vor s-o recunoască.

Una din maniile mele, cred că-i tipic feminină, e valul gospodăresc. Nene, când mă apucă, rar e drept, e de rău : spălat, călcat, cusut, dat cu aspiratorul, vreo 3 zile nu mă poţi opri.

Încearcă numai să-mi spui să iau o pauză şi rişti să te întind pe scândura de călcat! Doar ca să trec cu fierul fierbinte şi peste tine.

Momentan eu una sunt în faza de 'încă nu mi-a înţepenit spinarea' şi 'deja nu mi-au amorţit toţi muşchii'.

Oricât de greu de înţeles ar fi femeile, când dau în mania curăţeniei e clar că devin 'transparente' : ceva le nemulţumeşte, stau să izbucnească.
 Tu Fii mulţumit că subconştientul feminin se manifestă mai întâi print-un elan de curăţenie. Apoi fă-ţi cruce cu limba de trei ori şi doreşte-ţi ca femeia să fi epuizat cât mai multă energie în faza asta. Dar aşteaptă-te şi la ce e mai rău!

Acum însă eram şi eu curioasă : care-i mania bărbaţilor în momentele astea de frustrări acumulate?
Care-i ticul tipic masculin?
Sau bărbaţii nu se transformă în oale sub presiune?

4 comentarii:

Jovi spunea...

Eu pun niste muzica tare (rock, in special) si imi asez alaturi niste pahare palinca, de bere, ce am prin preajma...
Si cu cele de mai sus langa mine, incerc sa ma gandesc la altceva (stau pe net, ma joc ceva care ma prinde...) :)

Anonim spunea...

:) :)
Asta cu palinca-i periculoasa rau
Ce ne-am face de-am avea niste cocaina in frigider cand ne vine supararea?

coolnewz/Ratatouille spunea...

eu cred că articolul ăsta e scris cu dedicație :D

Rudolph Aspirant spunea...

Eu am sa fiu ff super brutal de sincer, daca sunt fff super stresat, ma duc in pat sub paturica mea preferata, si de obicei adorm, pt ca pe mine personal nervii ma epuizeaza total, sau, daca mai am putina energie ma masturbez...pt ca mie nu imi place alcoolul, plus ca, desi am citit ca sexul e o activitate considerata relaxanta, totusi parca nu mi se pare prea etic sa caut sa fac sex cu altcineva doar ca sa scap de nervii mei pur personali, plus ca e ff complicat sa fiu atent la screening-ul de securitate daca m-as duce la club intr-o stare de nervi, ca eu daca vreau sa fac sex cu cineva, chiar si la nivel de one-night stand, vreau sa ma simt cat mai in control, rational echilibrat, si cu capacitate adecvata de concentrare, si astea de obicei scad cand sunt enervat...desi nu stiu daca la toata lumea e la fel. Mie in general nu imi prea place sa ma enervez prea des, pt ca pe urma incep sa ma atac tot eu, ca sunt un prost care se masturbeaza prea des, in loc sa fiu intr-o stare de spirit calma adecvata ca sa ma simt liber sa ma indragostesc de cineva cu care sa fac ulterior sex inalt calitativ, sau sa fac sex de tip obisnuit cu cineva ales totusi cat de cat dupa niste criterii totusi serioase. Chiar in halul asta de animal totusi nu sunt, si nici nu vreau sa ajung, adica sa fac sex asa la intamplare cu oricine, doar pt ca m-am enervat in ziua respectiva la serviciu, adica sa ma pun tot pe mine la risc, (in afara de etica fata de cealalta persoana, ca totusi sincer daca e vorba de adulti comptenti consensuali de varste apropiate nu imi prea fac eu probleme de etica prea complexe daca vine vorba de sex).

In plus, eu personal nici in vecii vecilor nu cred ca as reusi sa imi eliberez nervii prin indeplinirea unor activitati casnice...ca alea m-ar exaspera si mai tare ! Eu fac activitati casnice dupa un program si dupa niste criterii cat de cat ordonate,. adica daca se umple toata chiuveta de vase murdare, si nu mai am loc unde sa le pun, incep sa le bag in masina, sau daca ma trezesc si vad ca nu mai am decat o pereche de ciorapi sau un underwear curat, imi dau seama ca in seara respectiva trebuie sa bag rufele la masina de spalat, si daca ma suna un cunoscut ca vrea sa treaca in vizita pe la mine, imediat in 30 de minute am si spalat parchetul si baia, plus am aspirat, plus am ascuns toate vasele murdare in masina de spalat vase...ma rog, bine ca aici in Norvegia nu imi vin cunoscuti in vizita, decat asa semi-cunoscuti carora nu le prea pasa de starea de curatenie, sau chiar daca le-o pasa nu au cum sa ma parasca lui mama.

Trimiteți un comentariu