Onorabilitatea mea, plus minus o saptamana

vineri, 3 august 2012

Joi am promis că vineri rezolv cele două lepşe primite.
E drept, asta se întâmpla joia trecută, iar vinerea promisă era tot cea trecută.

Dar pot să demonstrez că proverbul cu nelăsatul pe mâine n-are acoperire. În plus, nici nu oferă un sfat înţelept. Dovada concretă? Apăi între timp am primit încă o dată aceeaşi leapşă.
N-ar fi fost păcat să fiu promptă?

Să vedem deci :
prima oară am setul de întrebări trimis de Vladimir, a scris el că încearcă astfel să-şi demonstreze o teorie personală.
apoi este setul de întrebări trimis de Aditza care bănuiesc că ştie deja la ce întrebare am să refuz să răspund.
iar cel mai recent set este primit de la Florin, care mă întreb dacă mai este tot la fel de nerăbdător să treacă vara ...

Revin pe seară cu toate aceste 3 în 11, fiindcă momentan mai am o urgenţă :
să-mi recapăt onorabilitatea şi faţă de o anume bibliotecă din oraş.

p.s.  sper că măcar de data asta să fie contorizate link-urile, am schimbat strategia şi am optat pentru link către cel mai recent articol, văd că link-urile direct către blog-uri nu apar mai deloc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu