Verde crud natura, maroniu si crunt traiul

duminică, 7 octombrie 2012

Înţeleg că astăzi a fost ultima zi de vară.
Ultima zi de vară din toamna asta.

Am petrecut destul de frumos săptămâna asta :
m-am însorit cât să-mi fac şi rezerve,
am mâncat îngheţată londoneză cât să ajungă să mă doară gâtul de lacomă timp de 4 zile la rând ce-am fost,
ba chiar am şi bifat o dorinţă veche de anul trecut.

La 1 octombrie mi-am zis că mai am o singură pretenţie de la anul ăsta meteorologic : încă o săptămână călduroasă.
Şi-a fost!

De-ar fi la fel de simplu şi cu celelalte lucruri prin ţara asta! Dar restul toate merg fix pe dos.
(Voi reveni cu ele şi nervii mei, vreau-nu vreau, fiindcă sunt parte din realitatea mea de zilele astea.)

Până atunci însă vă las o pozişoară făcută în data de 7 octombrie, anul de graţie 2012, în Ploieşti.
E o iarbă de-un verde crud, la fel ca frunzele multor copaci.
Şi vă asigur că n-am umblat la culori!

3 comentarii:

coco spunea...

o toamna foarte frumoasa , unde eram eu ieri erau 31 de grade !

vienela spunea...

Ma mir si eu cand vad pe alte bloguri peisaje de toamna, pline de culori calde, specifice anotimpului in care suntem. In Ploiesti nu vad decat verde. :))

rama poze copii spunea...

Nu stiu cum sa zic, dar parca in ultimii ani toamna propriu-zisa a venit tot mai tarziu. Pana si acum in noiembrie mai sunt destui copaci verzi.

Trimiteți un comentariu