Tovarasul Ceausescu, un intelept al audio-vizualului

marți, 30 iulie 2013

Am încercat să mă uit şi eu un pic la teve azi, că e prea cald pentru citit, prea soare pentru plimbări.

Şi-am nimerit ştiri ... despre caniculă. Pe bune? Cine-ar fi crezut că e caniculă? Câţi dintre noi nu aveam NEVOIA de a ne informa prin interviuri cu mămăiţe, despre cum e cald vara? Nemaivăzut, nemaitrăit, doar de-aia a ajuns la ştiri.

Şi uite aşa am ajuns să îmi dau seama că în fapt Ceauşescu a fost un înţelept. Un dictator, dar unul spre sănătatea mentală a poporului. Fiindcă după ce priveşti mai mult de-o oră la canalele tv româneşti, oricare dintre ele, Protivi-ul sau Realitateateve, chiar şi două ore de televiziune zilnice sunt prea mult!

3 comentarii:

Decenu spunea...

De acord. Parca stirile astea sunt facute anume sa ne tampeasca.

raul rual spunea...

@Decenu: parca? Sunt facute sa tampeasca. E dovedit.

Adelin spunea...

Din punctul meu de vedere, nu privitul la teve este problema. Problema o reprezintă ceea ce alegi să priveşti la teve.

Uite, eu acum mă pregătesc să urmăresc un meci de fotbal la teve, iar după meci închid teveul.

Trimiteți un comentariu