Ghiciti anul? Va era dor de asa ceva?

joi, 17 octombrie 2013

O secvenţă de tipul 'din puţul nesecat al memoriei' :

sala de curs, pe la amiază, la UPG (Univeristatea Petrol si Gaze Ploieşti).

16 Octombrie, mulţi în sală, aşa că geamurile stau deschise.

profesoara vorbeşte încet şi la un moment dat chiar imperceptibil.

e bruiată de un zgomot bizar venit de afară, o gălăgie ca la repetiţiile de la armată, fluiere, glasuri.

jos, în curtea facultăţii se fac repetiţii cu studenţii.

repetiţii pentru un marş al studenţilor pe bulevard.

îmda, e drept, cu ocazia împlinirii a 65 de ani de existenţă a UPG.

dar totuşi :

în ce an aţi plasa o manifestare în care profii scutesc de cursuri studenţii de la Chimie ca să facă timp de 3 zile repetiţii pentru o defilare festivă pe bulevard ??
Hai cu intuiţia !








4 comentarii:

vlad spunea...

1978

Rudolph Aspirant spunea...

Intre 1878 si 1928, dar nu sunt sigur. Nu spune inca pt ca revin dupa ce mai cercetez.

Rudolph Aspirant spunea...

Ma dau batut. Zau, e o varza ce se gaseste pe Internet in legatura cu Istoria invatamantului din Romania. Stiu ca fac de Petrol si Gaze nu era infiintata intre 1878 si 1928, dar ai zis studentii de la Chimie, si nici nu ai precizat de unde, asa ca mi-am permis sa incerc sa caut care o fi fost prima defilare asa mai mult sau mai putin politica organizata, nu neaparat de revendicare, dar chiar si de sarbatorire, la care sa scrie clar ca au participat un grup de studenti de la vreo catedra de Chimie de undeva, chiar asa sa fie si de la Univ Iasi, sau Cluj, sau din alte Universitati vechi si traditionale din Romania, zau, nu am gasit nici macar dezvoltarea invatamantului superior de Chimie in Romania prezentat sa cat de cat coerent, numai fragmente pe care trebuia sa le colez sau sa le deduc eu, plus apoi sa caut separat istoria defilarilor organizate la care au participat studenti oficiali romani, si daca erau asa pe grupe, etc...am incercat, sincer sa zic, dar nu am gasit ceva asa din primele cca 15 minute, asa ca m-am dat batut, desi chiar am depus ceva efort, zau, adica sunt sigur ca daca pierdeam mai mult timp reuseam sa gasesc ceva, si as fi avut destul cel putin pt un articool pe blog daca nu si o teza de doctorat de istorie sau de masterat sau de licenta sau ceva de genul asta.

coolnewz spunea...

1989

Trimiteți un comentariu