Anunturi in ziare

joi, 10 iulie 2014

Cat de mult ne mai intereseaza anunturile din ziare? De cand cu internetul si cu zecile de modalitati de promovare mie mi se pare ca aceasta metoda de promovare este usor depasita. Dar m-am contrazis singur de curand. Va povestesc imediat cum s-a intamplat. Intre timp vreau sa va qdresez o intrebare: Vi se intampla vreodata sa aveti impresia ca un obicei pe care l-ati lasat deoparte, l-ar fi lasat si lumea din jur? Sau daca nu mai cumparati un produs, aveti impresia ca nu-l mai cumpara prea multa lume? Mie mi se tot intampla asta. Defectul meu. Mi-l asum!


Acum sa revenim la modul in care m-am contrazis in ceea ce priveste anunturile in ziare. In Ploiesti de exemplu public cam de trei patru ori pe an diferite anunturi intr-un ziar destinat exclusiv anunturilor. Am avut cateva rezultate pozitive in urma anunturilor. Acum mi-am incercat norocul si mi-am facut publicitate in ziarul desteptarea bacau. Mi-am oferit anumite servicii la distanta prin intermediul ziarului pentru ca serviciile pe care le am de oferit vizeaza acea zona a tarii si nu are foarte mare legatura cu mediul online. De aceea m-am gandit ca publicarea anuntului meu pe astfel de pagini scrise in ziare, m-ar putea ajuta sa ajung mai usor la publicul tinta.


Iata ca in cazul meu se mai spulbera niste pareri preconcepute. Anunturile in ziarele traditionale, tiparite, sunt inca un bun mijloc de promovare. Eu am avut cateva apeluri in urma anuntului si cred ca este un mediu bun de a te face auzit pentru a iti putea vinde serviciile sau produsele, pentru a cauta produse sau servicii si pentru a afla de multe alte oportunitati.


Desigur ca eficacitatea publicarii anuntului in ziare depinde de rezultatele concrete obtinute in urma publicarii anunturilor. Pentru rezultate bune in urma anuntului chiar si autorii anunturilor sunt responsabili. Ei trebuie sa ia in calcul probabilitatea ca anuntul lor sa ajunga pe zona tinta la publicul tinta. Apoi anuntul trebuie sa fie concret si cu cat mai multe detalii utile potentialilor clienti.
Asa ca parerea mea s-a mai schimbat in ceea ce priveste anunturile in ziare. Chiar cred ca inca mai au viata si pot ajuta oamenii sa gaseasca clienti pentru ceea ce au de oferit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu