M-am intors pe stadion

luni, 21 iulie 2014

Saptamana aceasta am revenit pe stadion dupa o foarte lunga pauza. Am mers sa vad echipa Petrolul Ploiesti jucand pe teren propriu in preliminariile Europa League. Am stat in galerie, am scandat ca pe vremuri, dar nu am mai simtit aceeasi bucurie ca atunci. Intre timp baschetul a castigat teren in inima mea si in ddetrimentul fotbalului. Totusi o astfel de iesire din tipare (mai ales cand campionatul national de baschet este in pauza) este binevenita.


Meciul a fost unul slab, desi se astepta a fi un spectacol cu goluri. A fost slab de tot iar echipa locala a batut vizitatoarea din Albania cu scorul de 2-0 dupa doua goluri venite in ultimul sfert de ora.


Un moment care a mai atras atentia publicului a fost o cerere in casatorie lansata de un barbat iubitei sale prin intermediul tabelei de marcat. In rest a fost un meci plictisitor de care ma puteam lipsi cu siguranta.

1 comentarii:

Yamasha spunea...

eu sunt scarbit de petrolul, de cei care sunt fanatici... ca echipa lor e tare, ca e cea mai tare, ca nimeni nu e ca ei, ca vad CA CAlul.

Trimiteți un comentariu