Pe unele site-uri miroase a cozonaci

vineri, 18 iulie 2014

Imi aduc aminte de vremea cand eram eu mic si se apropiau sarbatorile de iarna. De Craciun parintii mei primeau cadouri din partea intreprinderilor de stat la care lucrau. In sacosa sau cosul pe care-l dadea intreprinderea (dupa caz) erau tot felul de alimente care puteau fi puse sub brad. Banane, portocale, ciocolate, vin, sampanie, bomboane pentru brad, sticle de suc, Mos Craciuni de ciocolata, cozonac si probabil si altele pe care nu mi le mai amintesc eu. Tin minte ca scormoneam in cosurile primite cadou de parintii mei si imparteam dulciurile cu fratii mei. Desigur ca toate dulciurile mergeau apoi sub bradul de Craciun, dar noi stiam care sunt ale noastre.

Intre timp lucrurile s-au schimbat, intreprinderile de stat s-au cam inchis sau s-au cam privatizat, iar patronii prefera sa dea bani mai degraba decat produse ca atentii pentru sarbatorile de iarna. Totusi, in ciuda acestor schimbari, se mai gasesc si oameni nostalgici probabil, care infiinteaza firme ce au ca scop livrarea de cosuri cu bunatati pentru masa sau bradul de Craciun, pentru angajatii firmelor care apeleaza la serviciile acestora.

Pe pagina online a unei astfel de firme ce distribuie cosuri cadou business am ajuns si eu din intamplare si am ramas surprins sa constat ca inca mai exista astfel de initiative. Eu unul vad aceaste firme ca pe unele care nu urmaresc in special profitul ci mai degraba mentinerea in viata a unor obiceiuri ale firmelor, care in perioada sarbatorilor isi rasplatesc angajatii cu cate un cos plin cu bunatati. Si daca tot am ajuns din intamplare pe acea pagina am zis sa vad in ce constau serviciile oferite de firma in cauza.

De exemplu, un cos ca cel din imaginea de mai sus are un pret destul de accesibil chiar si pentru o firma mai mica. Ideea de a-ti rasplati angajatii pentru bunul mers al afacerii firmei sau companiei tale, este una care arata ca iti pasa de ei si ca fara ei nu ai reusi sa prosperi. De aceea eu ca angajat m-am simtit apreciat cand am primit cadouri de Craciun anul trecut. A fost un gest frumos facut de catre managerul restaurantului in care lucrez. Si zau ca aici chiar nu conteaza daca angajatul isi permite sau nu sa-si cumpere produsele primite cadou. Gestul conteaza uneori mai mult decat orice.

De aceea salut initiativa acestei firme pe pagina careia v-am spus ca am ajuns din intamplare si imi doresc sa aiba cat mai multi clienti care-si vor face angajatii multumiti sau fericiti.

1 comentarii:

Trimiteți un comentariu