Vreau sa incerc un sport nou

luni, 21 iulie 2014

Am tot zis ca merg la un moment dat la tenis de camp si am tot amanat momentul. Pana sa ajung acolo insa, am trecut prin alt sport cu racheta. Squash-ul este un fel de tenis cu peretele, in care jucatorii stau unul langa celalalt, fata de tenisul de camp unde se sta fata in fata separati de un fileu. Aici nu exista fileu, iar regulile sunt cu mult mai diferite. Am fost deja de cateva ori pe terenul de squash in Ploiesti. Momentan este un singur loc unde se gaseste o astfel de sala in Ploiesti si este pe langa Obor.

Dar inca am de gand sa incerc sa joc si tenis de camp, mai ales ca am auzit ca sunt cateva baze in Ploiesti unde pretul unei ore pe teren este mai mic decat pretul unei ore la squah in sala. Asta este un plus. Un alt avantaj ar fi acela ca vara se poate juca fara probleme in aer liber. Iarna insa e mai greu sa joci si poate chiar nu ai unde, asa ca iarna pot reveni mai des pe terenul de squash.

Nu am mai jucat tenis de camp pana acum, dar vreau sa ma apuc si de asta, sa merg macar doua-trei ore in fiecare luna. Pana acum la squash am tot ajuns de cand m-am apucat sa-l joc si vad ca si baietii cu care merg eu acolo indragesc acest sport.

2 comentarii:

Yamasha spunea...

am vazut cativa prieteni care au facut asta... o sa incerc si eu tenis... :)

aditza spunea...

E foarte tare. Am incercat eu intre timp. Am sa scriu despre experienta asta.

Trimiteți un comentariu