Barbatul care n-a avut nici o femeie

joi, 20 august 2015

De fapt, e vorba de bărbatul care, tocmai fiindcă n-a avut nici o femeie, se lăuda că a avut grămezi.
Că așa suntem noi, humanoizii ăștia orgolioși, ne acoperim tocmai lipsurile în penele laudei de sine.

Eu știu că reclamele obișnuiesc să treacă sub tăcere punctele slabe ale produsului,
dar nu știam să insiste stupid tocmai pe punctul vulnerabil !

Ceea ce se întâmplă totuși cu reclama care mă amuză pe mine.
Fiindcă de-un bărbat vocal dintr-o reclamă e vorba aici.

Mai precis de unul care spune că el a sedus multe femei : intelectuale, alergătoare, drăgălașe.
Și pe toate le-a cucerit cu un pahar de vin sec din gama-nu-știu-care.

Zău așa, ori e prost copywriter-ul responsabil de reclama asta,
ori copywriter-ul crede că publicul-țintă e prost (situație din care se desprinde aceeași concluzie cu cea de mai sus).

Câte femei știți care să fie băutoare de vinuri seci ?
Eu una nu știu nici una.
Nu-i vorba doar de mine,
dar la un sondaj rapid printre prietene am constatat că suntem toate "seductibile" la pahare de vinuri dulci, licoroase, la lichioruri sau alte genuri de dulcegării.

Și-atunci mă întreb și eu :
Ce fel de creaturi o fi sedus masculul-voce cu vinul său sec ?

Și ca să nu spuneți că nu fac decât să perpetuez un stereotip sexist de ordin oenologic,
poftim îmi susțin afirmația cu o poză a două dintre sticlele de vin pe care le am momentan acasă.
Nu discriminez culorile, din câte se vede, dar îs ambele demi-dulci.
Ceea ce înseamnă că, ghinionistă cum sunt, n-am avut onoarea de a fi pe lista femeilor cucerite de domnul care a sedus toate femeile.


3 comentarii:

panait g spunea...

desi titlul poarta cu gandul intr-o alta directie, finalul rupe un zambet!

aditza spunea...

Uite de la cine mai aflu si eu cate ceva despre vinuri. Deci femeilor nu le place vinul sec ci cel dulce. Totusi unele nu prefera dulcegariile. Intrebarea este daca "unele" sunt aceleasi cu cele carora le place vinul dulce. Atunci deja se complica situatia.

De ce nu? spunea...

Cred ca reclama vrea sa arate ca barbatul e un macho, care bea vin sec, ceva tipic masculin, ce inspira putere.

Trimiteți un comentariu